مشاوره رایگان وکیل ملکی
نوشته شده توسط گروه وکلای ملکی

مشاوره رایگان وکیل ملکی به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری

وکیل ملکی یکی از انواع وکیل پایه یک دادگستری است که دارای تخصص در حقوق املاک است. استفاده از وکیل در هر یک از امور حقوقی مربوط به املاک، یک امر ضروری است که باعث می شود از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کنید. مشاوره رایگان وکیل متخصص ملکی گزینه مطلوبی است که در بسیاری از موارد می توانید از آن استفاده کرده و امور حقوقی املاک خود را به راحتی و با کمترین هزینه حل و فصل نمایید.

6 شهریور 1402
بروزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
7 دقیقه
۲ دیدگاه

در این مقاله از گروه وکلای ملکی که متشکل از چندین وکیل پایه یک دادگستری با تخصص در امور ملکی است، با ضرورت استفاده از وکیل متخصص ملکی در املاک و موارد مشاوره رایگان وکیل ملکی آشنا خواهید شد.

وکیل ملکی به چه کسی گفته می شود؟

امروزه با تخصصی شدن هر چه بیشتر امور، رشته حقوق نیز مانند رشته های دیگر به زیر شاخه های تخصصی گوناگونی تقسیم شده است که کسب تخصص در هر یک از آن ها نیازمند مهارت و تجربه کافی است. یکی از این زیر شاخه ها که می توان گفت تمامی افراد جامعه را درگیر خود ساخته، حقوق املاک است. وکیل ملکی نیز به کسی گفته می شود که دارای پروانه وکالت رسمی و معتبر از مراجع ذی صلاح بوده و در زمینه حقوق املاک دارای تخصص و مهارت ویژه است. وکیل متخصص ملکی با توجه به تجربه موفق خود در زمینه حقوق املاک می تواند هر امر حقوقی مربوط به املاک اعم از انواع مشاوره حقوقی، پیگیری امور ثبتی، تنظیم قرادادهای ناظر به املاک، طرح دعوای حقوقی یا کیفری و … را برای شما انجام دهد. مشاوره رایگان وکیل ملکی نیز یکی از خدمات حقوقی وکیل امور ملکی است که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

موارد استفاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی

استفاده از مشاوره رایگان با وکیل ملکی آنلاین در موارد بسیاری می تواند موثر و مفید باشد. زمانی که مساله حقوقی شما از پیچیدگی چندان زیادی برخوردار نیست و با یک مشاوره حقوقی کوتاه می توانید اقدام حقوقی لازم را در ارتباط با ملک مورد نظر خود انجام دهید، استفاده از مشاوره رایگان وکیل امور ملکی بهترین انتخاب برای شماست. این مشاوره معمولا در قالب مشاوره تلفنی یا آنلاین انجام می شود و به تناسب مساله و موضوع مورد مشاوره می تواند مدت زمان کم یا طولانی تری را به خود اختصاص دهد. اما مشاوره حضوری معمولا به دلیل مدت زمان بیشتری که توسط وکیل صرف می شود و دقت بیشتری که به واسطه مشاهده اسناد و مدارک در آن وجود دارد دارای هزینه است و نمی تواند در قالب مشاوره رایگان با وکیل متخصص ملکی قرار بگیرد. مشاوره رایگان در عین کوتاه و مختصر بودن دارای مزایایی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

خواندن این مطلب
تفاوت دعوای خلع ید و تخلیه ید و اهمیت حضور وکیل در این دعاوی

مزایای مشاوره رایگان وکیل ملکی

مشاوره رایگان با وکیل ملکی دارای برخی مزایای ویژه است که اتتخاب آن را برای افراد ناگزیر می کند. مشاوره رایگان با وکیل امور ملکی علاوه بر اینکه برای شما هزینه ای ایجاد نمی کند، می تواند با ترغیب شما به اقدام حقوقی درست و به موقع نسبت به امور املاک خود، از هزینه هایی که احتمال دارد در آینده به وجود آید هم جلوگیری کند. عدم استفاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی در زمان مناسب و در نتیجه عدم اقدام لازم نسبت به امور حقوقی می تواند در آینده هزینه های بسیار زیادی را به شما تحمیل کرده و حتی باعث درگیر شدن در دادگاه و پروسه های قضایی طولانی مدت شود. علاوه بر این، مشاوره رایگان وکیل ملکی در بسیاری اوقات به صورت آنلاین یا تماس با شمار تلفن وکیل ملکی انجام می شود و این باعث می شود در هر مکانی که هستید بتوانید از مشاوره رایگان بهترین وکیل ملکی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان وکیل متخصص در امور ملکی در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین زمان، بهترین نتیجه را به دست آورید و با عملکرد حقوقی درست، معاملات یا سایر امور حقوقی مربوط به املاک خود را در نهایت اطمینان و امنیت خاطر انجام دهید.

مزایای مشاوره رایگان وکیل ملکی

ویژگی های مشاوره رایگان وکیل ملکی

برای آنکه مشاوره رایگان وکیل ملکی موثر و مفید شود، باید ویژگی های خاصی را داشته باشد. در مشاوره رایگان وکیل ملکی، وکیل حقوق املاک باید شرایط حقوقی ملک شما را با تمام جزئیات بررسی نموده و با لحاظ تمام این جزئیات یک راه حل و اقدام حقوقی موثر به شما پیشنهاد دهد. در ارائه راه حل حقوقی همه ابعاد مسئله باید مورد بررسی قرار گرفته و هزینه و فاید هر اقدام به طور کامل تجزیه و تحلیل گردد. وکیل امور ملکی در ارائه مشاوره حقوقی به مراجعین خود باید در نهایت صداقت وضعیت حقوقی و راه حل آن را تشریح کند. باید توجه داشته باشید که یک وکیل متخصص و حرفه ای در همه موارد با اطمینان و از روی امیدواری با شما صحبت نمی کند زیرا در برخی موقعیت ها شانس برخی اقدامات حقوقی مانند طرح دعوای حقوقی یا کیفری علیه طرف مقابل هیچ گونه شانسی برای پیروزی در دادگاه ندارد و یک وکیل متخصص و حرفه ای در امور ملکی باید در نهایت صداقت این مساله را به مراجع یا موکل اعلام نموده و از اغراق و امید واهی دادن به او برای کسب حق الوکاله بپرهیزد. نهایتا شما می توانید با استفاده از یک مشاوره رایگان وکیل ملکی که در کمال تخصص انجام شده است، دید روشنی نسبت به شرایط حقوقی ملک خود به دست آورید و بر اساس آن عملکرد لازم را اتخاذ کنید.

خواندن این مطلب
بهترین وکیل ملکی غرب تهران با مشاوره ملکی رایگان

مشاوره با وکیل ملکی در چه زمینه هایی رایگان است؟

مشاوره با وکیل متخصص در صورتی که وقت زیادی را به خود اختصاص ندهد و مستلزم بررسی دقیق اسناد و مدارک و امور دیگری در رابطه با ملک مورد نظر نباشد، رایگان است اما در صورتی که بخواهید اقدام به تنظیم قرارداد، طرح دعوای حقوقی و کیفری یا کسب مشاوره در یک مساله پیچیده و نیازمند بررسی های بیشتر و دقیق تر نمایید، مشاوره رایگان با وکیل حقوق املاک امکان پذیر نیست و باید مبلغی را به عنوان حق المشاوره یا حق الوکاله به وکیل متخصص ملکی پرداخت کنید.

مشاوره رایگان وکیل ملکی در گروه وکلای ملکی

در این مقاله با مزایا و ویژگی های مشاوره رایگان وکیل ملکی آشنایی پیدا کردید. گروه وکلای ملکی که دارای سابقه چندین ساله در تمامی امور و ابعاد حقوقی املاک هستند، طیف وسیعی از خدمات حقوقی را به مراجعان خود ارائه می دهند که شامل مشاوره رایگان وکیل ملکی هم می شود. مشاوره رایگان وکیل ملکی در گروه وکلای ملکی در بهترین کیفیت و با ارزیابی عملکرد هر یک از افراد ارائه می شود. شما می توانید از طریق گروه وکلای ملکی با بهترین وکیل ملکی در سعادت آباد تهران مشاوره رایگان داشته باشید و پاسخ انواع سوالات حقوقی خود را در کمترین زمان ممکن به دست آورید. برای رزرو نزدیک ترین وقت جهت مشاوره رایگان با گروه وکلای ملکی تماس بگیرید.

مشاوره رایگان وکیل ملکی در گروه وکلای ملکی

سوالات متداول

وکیل متخصص ملکی چه خدماتی ارائه می دهد؟

وکیل متخصص ملکی به تناسب نیاز شما انواع خدمات حقوقی مربوط به املاک از قبیل مشاوره حقوقی، تنظیم قرارداد، پیگیری امور ثبتی املاک، طرح انواع دعاوی حقوقی یا شکایات کیفری در محاکم قضایی را انجام می دهد.

خواندن این مطلب
دانستنی های مهم قولنامه و بررسی نکات مهم آن

مشاوره رایگان وکیل ملکی چه خدماتی را پوشش می دهد؟

این مشاوره مربوط به مواردی است که نیاز به یک مشاوره حقوقی کوتاه و مختصر دارید و مورد حقوقی شما از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست. اما اگر مشاوره حقوقی مستلزم صرف زمان بیشتر و بررسی های دقیق تر برای ارائه راه حل حقوقی یا انجام اقدامات حقوقی لازم باشد باید به وکیل حق المشاوره پرداخت کنید.

مشاوره رایگان وکیل ملکی چگونه انجام می شود؟

مشاوره رایگان با وکیل متخصص ملکی معمولا به دلیل وقت کمی که می گیرد، در قالب مشاوره تلفنی و یا مشاوره آنلاین و در بستر فضای مجازی انجام می شود.

برای استفاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی باید چکار کنیم؟

برای استفاده از این نوع مشاوره در سریع ترین زمان ممکن کافی است با شماره تماس های گروه وکلای مدافع تماس بگیرید تا همکاران ما متناسب با نیازتان، شما را جهت کسب مشاوره رایگان به بهترین وکیل ملکی سعادت آباد متصل کنند.

5/5 - (4 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

اثبات مالکیت با نسق زراعی و آشنایی با سند نسقی

نسق زراعی چیست؟ نسق زراعی یکی از رایج ترین عبارات در حوزه املاک کشاورزی است…

بازدید: 524 نفر
۲۷ اسفند ۱۴۰۲
خواندن این مقاله

املاک وقفی چه نوع املاکی هستند؟ آشنایی با فروش و اجاره آنها

وقف چیست؟ وقف یک نوع عقد و عمل حقوقی است که در ماده 55 قانون…

بازدید: 478 نفر
۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خواندن این مقاله

وکیل الزام موجر به تعمیرات و آشنایی با چگونگی آن

گروه وکلای ملکی، مجموعه ای از بهترین وکلای پایه یک دادگستری است که به طور…

بازدید: 379 نفر
۲۷ اسفند ۱۴۰۲
خواندن این مقاله

حق شفعه چیست و بررسی شرایط ایجاد آن

حق شفعه چیست؟ حق شفعه یکی از انواع حقوق مالی است که برای افراد مالک…

بازدید: 455 نفر
۲۷ اسفند ۱۴۰۲
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رضا لطفی

    سلام خسته نباشید من و برادرم ۱ زمین ۱۰۰ متری که من ۱ سهم و برادرم ۲ سهم دارد خردیم و برادرم هم اون ساخت اول توافق نکردیم که چطوری زمین تقسیم کنیم العان برادرم ۶ واحد ساخته اولش رفتیم مشارکت در ساخت حساب کرد۰ ۶ متر خونه به من رسید بقیه هم بهش پول دادم به اندازه یه واحد العان میگه زیرش میزنه میگه من ضرر کردم مشارکت در ساخت برام نمی صرفه باید زمین قیمت روز حساب کنیم متراژ هم قیمت روز اینطوری من باید ۵۰۰ میلیون دیگه پول بدم از اون ور من موقعی معامله کردم که خونه متری ۱۵ میلیون بود العان میگه اون ۶۰ متر مشارکت باید متری ۲۵ بدی العان العان چطوری باید زمین حساب بشه مشارکت یا قیمت روز زمین اگه قیمت روز حساب بشه خیلی من ضرر میکنم تازه مت ۳ ماه پیش هم یه برگه بین خودمون نوشتیم و من کامل پول اون رو دادم ولی العان زیرش زده العان اگه وکیل بگیریم چطور تقسیم میکنه

    1. سلام
      براساس توافقات حق اقدام علیه شما را ندارند توافق انجام شده و صورتجلسه هم شده